במפגש בין לב לראש - ששת תפקודי הלומד ומשחוק
כיצד מרחב השיעור הוא מקור לגילוי חוזקות התלמידים
האתגר כבסיס ללמידה חוויתית
כיצד בונים שיעור בו לכולם יש משמעות
במהלך המפגשים נתמקד בנושאים הבאים:
- תפקודי הלומד ולמידה משמעותית
- משחקולוגיה בלמידה
- שינוי זווית ההסתכלות – מרחב השיעור כמקור לגילוי חזקות התלמיד ופיתוחן
- אני נראה, משמעותי, שייך – כיצד לבנות שעיור שבו כל ילד נמצא ב”משחק המשמעות”
- האתגר כבסיס ללמידה חווייתית- מהו אתגר? כיצד לאתגר את התלמידים? מודל משולש האתגר – האתגר ומרכיביו
- שמונת עקרונות המישחוק – שימוש בעקרונות המישחוק בכיתת הלימוד
- אוטונומיה, מסוגלות ושייכות – היכרות עם מודל הצרכים
- מתרגלים ונהנים – תרגול השימוש במניפת הכלים
- תרגול כלים והתאמות לתכנים – התאמת הכלים לתכנים למידה משתנים
- מורים מתנסים בכיתה משתפים ומדגימים בשוק רעיונות ותוצרים