פסיכופדגוגיה

פסיכופדגוגיה

במפגש בין לב לראש - ששת תפקודי הלומד ומשחוק

כיצד מרחב השיעור הוא מקור לגילוי חוזקות התלמידים

האתגר כבסיס ללמידה חוויתית

כיצד בונים שיעור בו לכולם יש משמעות

במהלך המפגשים נתמקד בנושאים הבאים:

  • תפקודי הלומד ולמידה משמעותית
  • משחקולוגיה בלמידה
  • שינוי זווית ההסתכלות – מרחב השיעור כמקור לגילוי חזקות התלמיד ופיתוחן
  • אני נראה, משמעותי, שייך – כיצד לבנות שעיור שבו כל ילד נמצא ב”משחק המשמעות”
  • האתגר כבסיס ללמידה חווייתית- מהו אתגר? כיצד לאתגר את התלמידים? מודל משולש האתגר – האתגר ומרכיביו
  • שמונת עקרונות המישחוק – שימוש בעקרונות המישחוק בכיתת הלימוד
  • אוטונומיה, מסוגלות ושייכות – היכרות עם מודל הצרכים
  • מתרגלים ונהנים – תרגול השימוש במניפת הכלים
  • תרגול כלים והתאמות לתכנים – התאמת הכלים לתכנים למידה משתנים
  • מורים מתנסים בכיתה משתפים ומדגימים בשוק רעיונות ותוצרים